Od 2. do 5. travnja 2021. voditeljica projekta Cromuscodex70 bila je u posjetu arhivu franjevaca na Košljunu i novouređenoj muzejskoj zbirci samostana u kojoj je izložen i faksimil najstarijeg košljunskog antifonarija iz 12. stoljeća koji u znanstvenom smislu komparativno do danas nije još obrađen. Riječ je o arhivu koji čuva dragojcene dokumente starije hrvatske glazbe.
PROJEKT CROMUSCODEX70 u suradnji s predavačima Sveučilišta Harvard, Julius Maximilian iz Wurzburga, Sveučilišta Sorbonne i Scholae cantorum Basiliensis, KBF-a u Splitu, HAZU i Sveučilišta u Bolzanu
U organizaciji projekta CROMUSCODEX70 održan je prvi interdisciplinarni medievistički međunarodni okrugli stol s akcentom na glazbene kodekse srednjega vijeka porijeklom iz hrvatskih zemalja. Cilj mu je bila nova, suvremena obrada glazbenih kodeksa koji ukazuju na temelje ne samo hrvatske, nego i europske glazbene bašine, one koji se odnose na izvore gregorijanskoga korala. Njih na ovim prostorima je relativno puno i oni postaju tim važniji upravo stoga što su često smatrani „marginalnim“. Naime, danas ravnopravni izvori za rekonstrukciju samih početaka glazbene kulture ovog dijela Europe, jer počesto u sebi nose tragove starih tradicija, koje druge europske crkvene provincije usljed nestanka ili ne sačuvanih glazbenih izvora više ne posjeduju. Okrugli stol okupio je ukupno 10 izlagača, s 2 kontinenta i 5 država: SAD-a, Njemačke, Italije, Francuske i Hrvatske. On je drugi u nizu skupova koji se na temu glazbe srednjega vijeka održava u Hrvatskoj. Prvi je bio godine 1997. u Splitu, kada se raspravljalo o glazbi dviju Jadranskih obala. Tada smo po prvi puta ugostili ovdje prisutne eminentne stručnjake prof. Thomasa Kellya sa Sveučilišta u Harvardu i profesora Andreasa Hauga, tada sa Sveučilišta u Erlangenu.
Rozana Vojvoda i fra Domagoj Volarević, članovi teama projekta Cromuscodex70 o najstarijoj liturgijskoj i glazbenoj knjizi srednjovjekovnog Kotora. Tragovima najnovijih rezultata istraživanja ovog izvora ....